domenica 2 marzo 2014

Thinking





 


Get up in the morning in own city after a weekand and see the sun heat me always the hearteven but when I open the window i realize  that also being to March the air it isn't absolutely that of spring.
In the last days I have seen the white of thehail, the  grey of full clouds of rain, the light blue of the sky and the gilded of a shy sunset.
All these colors, but in particular one, have inspired me to what in these releases are my look.I have chosen the white; for mine outfit almost total white I have chosen a pants of Zara(optimal also in order to create a style sport),jacket H&M and for giving “impact  an allsweater without handles to white and black fantasy( Zara) and a pair of shoes .
In spite of everything I have decided to carry with me some serenity so i wear a coat celestial.
Boys now i return  to enjoy the last day before to resume the train for Milan!
Next post !
I hope you enjoy it 
Milca 

Alzarsi la mattina nella propria città dopo una settimana e vedere il sole mi scalda sempre il cuore anche se non appena si apre la finestra ci si rende conto che pur essendo a Marzo l'aria non è assolutamente quella di primavera . 
Negli ultimi giorni ho visto il bianco della grandine , il griogiore delle nuvole colme di pioggia , il celeste del cielo limpido e il dorato di un timido tramonto .
Tutti questi colori , ma in particolare uno , mi hanno ispirato a quello che in questi scatti è il mio look .
Ho scelto il bianco ;per il mio outfit quasi total white ho scelto dei pantaloni di Zara ( ottimi anche per creare uno style sportivo ) , giacca H&M e per dare "tono " al tutto un maglione senza maniche a fantasia bianca e nera Zara e scarpe a punta con cinturino alla caviglia . 
Nonostante tutto ho deciso di portare sempre con me un po' di serenità periciò indosso un capospalla celeste .
Bene ragazzi ora torno a godermi l'ultimo giorno di riposo prima di riprendere il treno per Milano !
Al prossimo post 
spero vi piaccia 
Milca 






 

















10 commenti:

  1. Wonderful! You're very beautiful.
    http://cocotattoo.blogspot.com/

    RispondiElimina
  2. Che bella che sei, elegante e chic, adoro i pantaloni e le scarpe le ho uguali sia nere che rosse :)
    Kiss

    Tati loves pearls

    RispondiElimina
  3. stupenda tesoro
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    RispondiElimina
  4. che bello il cappottino!

    http://www.mrsnoone.it/2014/03/giveaway-sanctum/

    RispondiElimina
  5. gorgeous shots and gorgeous styling! loving the touch of blue x
    www.vicariousLA.com

    RispondiElimina
  6. Beautiful outfit and gorgeous location! Where is it?

    OceanWind Blog

    RispondiElimina
  7. Great look! Love the coat http://bellemelange.net/blog/

    RispondiElimina